UKS Dragon Bielany - strona nieoficjalna

Strona klubowa
Herb

Nasze strony

Nasze strony
UKS Dragon Bielany

zapraszamy do oglądania
i komentowania pod adresami:

http://dragon2001.futbolowo.pl

http://uksdragon.pl

Partnerzy

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Ostatnie spotkanie

UKS Dragon BielanyNOSIR Świt Nowy Dwór Mazowiecki
UKS Dragon Bielany 6:0 NOSIR Świt Nowy Dwór Mazowiecki
2016-06-19, 14:00:00
    relacja »

Kontakty

Wyszukiwarka

Kontakt

e-mail: uksdragon.63@wp.pl
 

Zarząd Klubu

Marek Czapka - Prezes

Monika Żewłakow- Sekretarz

Rafał Chatoyan

Michał Brenner




Szkoleniowiec:

Koordynator szkolenia sportowego

Trener 2001/02 Krzysztof Koc

 792 132 613

Trener 2004 Michał Brenner

 608 679 517

Kierownik drużyny Adam Jastrzębski

 604 485 756

 

Adres do korespondencji:

UKS Dragon Bielany 
ul. Fontany 3
01-835 Warszawa

Zgłoszenia do rocznika 2004
telefonicznie lub na każdych zajęciach -
rozkład zajęć w zakładce TRENINGI

Zapraszamy!

 

 

 

 

Logowanie

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 2 gości

dzisiaj: 18, wczoraj: 15
ogółem: 637 156

statystyki szczegółowe

Zegar

Kalendarium

28

03-2024

czwartek

29

03-2024

piątek

30

03-2024

sobota

31

03-2024

niedziela

01

04-2024

pon.

02

04-2024

wtorek

03

04-2024

środa

Ankiety

Czy twoim zdaniem wymiana informacji z rodzicami przypomocy strony to dobre rozwiązanie?

Odtwarzacz

OBÓZ SPORTOWY LATO 2016

 

OBÓZ SPORTOWY LATO 2016

W RYNIE (w terminie 1-12.08.2015 – 12 dni)

 

Mamy dla was miłą wiadomość. Udało nam się znaleźć atrakcyjne miejsce na nasz letni obóz piłkarski, z dobrymi warunkami, w nowych obiektach i do tego taniej niż w zeszłym roku.

 

Tegoroczny letni obóz piłkarski Dragona organizujemy w pięknej miejscowości Ryn na Mazurach (http://www.miastoryn.pl/pl/page/atrakcje-turystyczne) . W tym samym miejscu swoje obozy organizują też inne luby piłkarskie, w tym tak znane jak między innymi akademia Barcelony.

 

Termin obozu: 1-12 sierpnia 2016 roku.

 

Zakwaterowanie: dwa budynki wynajęte w całości wyłącznie dla Dragona:

Budynek nr 1 dla młodszych roczników (dokładny podział nastąpi po otrzymaniu wszystkich zgłoszeń na obóz) położony niedaleko promenady nad jeziorem Ryńskim, nieopodal nowej Mariny €“ „Pokoje nad jeziorem w Rynie”, ul. H. Sawickiej 7, 11-520 Ryn (www.nadjezioremwrynie.dobrynocleg.pl)

Budynek nr 2 dla starszych roczników położony tuż obok zamku – „Pensjonat BASZTA”, Plac Wolności 6A, 11-520 Ryn

 

Budynek nr 1 jest położony ok. 50 m od kompleksu szkolno-sportowego z pełnowymiarowym boiskiem trawiastym, boiskiem ze sztuczną nawierzchnią typu Orlik i oświetleniem, nowoczesną, dużą halą sportową, małym boiskiem trawiastym dla najmłodszych, boiskiem do piłki plażowej.

 

Budynek nr 2 jest położony ok. 200 m od budynku nr 1

 

Wyżywienie: 3 posiłki dzienni, w tym 3-daniowy obiad gotowany na miejscy specjalnie tylko dla Dragona, serwowane dla wszystkich w stołówce na parterze budynku nr 1

 

Dodatkowe atrakcje.

Na miejscu w Rynie:

- możliwość korzystania z bardzo ładnego kąpieliska strzeżonego nad jeziorem Ołów (ok 250 m od Budynku nr 2) - http://mazury.info.pl/atrakcje/plaza_ryn/

- zwiedzanie zamku Ryn - http://www.zamekryn.pl/

- spacery piękną, wielokilometrową promenadą wzdłuż jeziora

- możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego

 

Poza Rynem:

- rejs statkiem po jeziorach – planowany rejs do Mikołajek, lub inną uzgodnioną trasą

- spływ płaskodennymi łodziami Krutynią (tylko dla starszych roczników, za zgodą rodziców)

- Park Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie (dla tych co nie pojadą na spływ Krutynią)

 

Jak wystarczy czasu i będzie zainteresowanie, może uda się jeszcze zorganizować coś z poniższego:

- zwiedzanie byłej wojennej kwatery Hitlera w Gierłoży (tylko dla starszych roczników),

- koncert organowy w Św. Lipce

- park linowy w Mrągowie

 

Dojazd: pociągiem do Giżycka, Kętrzyna lub Mikołajek a stamtąd wynajętym na miejscu autokarem.

 

Koszt obozu: 1 390 zł

Wpłaty:

zadatek 1-sza transza 350 zł do 5 kwietnia 2016 roku

zadatek 2-ga transza 350 zł do 5 maja 2016 roku

zadatek 3-cia transza 350 zł do 5 czerwca 2016 roku

zadatek 4-ta transza 340 zł do 5 lipca 2016 roku

 

Wpłaty na konto obozowe (inne niż konto wpłat składek na rocznik !!!):

Konto obozowe  UKS DRAGON, BZ WBK: 45 1090 1030 0000 0001 2340 4150

 

Udział w obozie jest uwarunkowany brakiem jakichkolwiek zaległości finansowych wobec klubu.

 

Liczba miejsc na obozie jest ograniczona do maksymalnie 90 osób. Udział w obozie będzie więc zagwarantowany według kolejności zgłoszeń. W razie opóźnień z wpłatami którejś z transz zadatku na obóz (lub innych opłat na rzecz klubu), prawo udziału w obozie (w przypadku braku miejsc) przechodzi na kolejną osobę według listy zgłoszeń.

 

Zgłoszenia udziału w obozie można zgłaszać od już mailowo na adres: administracja@dragon.org.pl

 

W odróżnieniu od poprzednich lat, w tym roku postanowiliśmy zweryfikować osobiście na miejscu oferowane nam warunki na obóz. Delegacje rodziców, trenerów i zarządu klubu odwiedziły w ostatnim czasie wszystkie ośrodki, które złożyły nam ofertę na obóz w wyznaczonym terminie.  W ostatni weekend sprawdziliśmy ostatnie miejsca i wspólnie uznaliśmy, że oferowane warunki zarówno treningowe jak też lokalowe w stosunku do oferowanej ceny wypadają zdecydowanie na korzyść miejscowości Ryn. Pomieszczenia do mieszkania są po niedawnym remoncie i wyglądają jak nowe. Wszędzie było bardzo czysto, także w kuchni (nowoczesne meble inox i nowe urządzenia gastronomiczne najwyższej klasy). Dużo boisk i wszystkie tuż obok miejsca zamieszkania. Wszystkie dobrze utrzymane. W tym samym czasie będzie w Rynie jeszcze jeden obóz piłkarski innej zaprzyjaźnionej drużyny dzieci i młodzieży. Jesteśmy w kontakcie z tą drużyną i będziemy chcieli na miejscu rozgrywać ze sobą różne sparingi. Właśnie omawiamy szczegóły. Mamy więc nadzieję, że obóz w tym roku będzie wyjątkowo udany.

 

 

Wyjazd na obóz jest w poniedziałek 1 sierpnia wcześnie rano.

Zbiórka na dworcu Warszawa Centralna, na środku hali głównej na parterze (pod antresolą) o godzinie 5:30 rano.

Pociąg do Białegostoku odjeżdża o godzinie 6:00, ale wcześniej jest jeszcze dużo formalności do załatwienia. Dlatego prosimy aby się nie spóźnić i przyjechać wcześniej.

O 5:30 odczytywana już będzie lista obecności, sprawdzane dokumenty i dzieci będą przechodzić na peron do pociągu.

Jeżeli ktoś się spóźni będzie niestety musiał zawieźć dziecko samemu na obóz.

 

 

Odjazd jest o 6:00 a nie 7:55 jak wcześniej informowaliśmy, gdyż PKP Intercity zadecydowało, że nasza grupa będzie musiała pojechać na obóz inną trasą, nie przez Olsztyn tylko przez Białystok i wyjazd w związku z tym będzie o niecałe 2 godziny wcześniej. Podobno mają za mało wagonów na trasie przez Olsztyn.

 

Powrót pozostaje bez zmian, przez Olsztyn. Przyjazd pociągu na dworzec Warszawa Centralna jest zaplanowany na godzinę 20:10 w piątek 12 sierpnia.

Przypominamy o konieczności rozliczenia się z następujących rzeczy przed otrzymaniem biletu na pociąg na obóz, dla tych którzy jeszcze tego nie zrobili:

  1. Wpłacenie wszystkich opłat za obóz (wszyscy już wpłacili, zostały tylko osoby z OPS),

 

  1. Uregulowanie wszystkich zaległości w opłacaniu bieżących składek członkowskich, włącznie ze składką 160 zł za lipiec. Prosimy także o wcześniejsze wpłacenie składki za sierpień, która normalnie płatna jest do 10 sierpnia. Z tych składek chcemy zapłacić trenerom wynagrodzenie za czerwiec, którego jeszcze nie otrzymali. Chcielibyśmy uregulować wynagrodzenie trenerom za czerwiec jeszcze zanim wyjadą na obóz. Do tego jednak wszyscy rodzice musieliby wpłacić nieco wcześniej składki sierpniowe.

 

  1. Przekazanie oryginału w pełni wypełnionej karty kwalifikacyjnej podpisanej przez oboje opiekunów prawnych uczestnika obozu (do karty prosimy także załączyć kserokopię książeczki szczepień). Karta musi także zawierać (w dowolnym miejscu) oświadczenie rodziców o wyrażeniu zgody (bądź o braku takiej zgody) na spływ dziecka łodziami płaskodennymi po Krutyni. W przypadku braku takiego oświadczenia, lub oświadczeniu o braku zgody, dziecko nie weźmie udziału w spływie, w zamian za to weźmie udział w zwiedzaniu parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie. Na spływie będą kamizelki, opieka wychowawców i dołączą też rodzice, którzy będą z odwiedzinami i będą chcieli wziąć udział w spływie (zainteresowani rodzice prosimy zgłaszać chęć udziału w spływie do końca lipca). Spływ będzie w sobotę 6 sierpnia.

 

  1. Aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny sportowej o zdolności do udziału w zajęciach treningowych w klubie sportowym z dyscypliny piłka nożna. Zaświadczenie jest zazwyczaj ważne przez 6 miesięcy od daty wydania, ale może się zdarzyć, że zostało wydane na krótszy okres. Ważność zaświadczenia musi sięgać co najmniej dnia 12 sierpnia 2016 roku. Prosimy to sprawdzić. Jeżeli trener nie ma jeszcze ważnego zaświadczenia to koniecznie trzeba je dostarczyć jeszcze przed obozem do trenera opiekuna danego rocznika.

 

Nie zapomnijcie o LEGITYMACJI SZKOLNEJ. W pociągu z pewnością będą sprawdzane! Za brak legitymacji i wyższą w związku z tym opłatę oraz nałożone kary koszty ponoszą rodzice.

 

W załączeniu przesyłamy listę rzeczy, które należy spakować na obóz. Poza wymienionymi starajcie się państwo nie pakować zbyt dużo innych rzeczy. Plecak/torba powinna być do udźwignięcia przez Państwa dziecko. Najmłodszym trochę pomożemy, ale nie oznacza to, że można tam pakować 2 razy więcej rzeczy. Na miejscu będzie pralka, więc zamiast pakować po 20-30 pełnych kompletów ubrań, lepiej spakować dziecku trochę proszku do prania.

W drugim załączonym pliku znajduje się regulamin obozu. Prosimy o zapoznanie się z nim razem z dziećmi i uczulenie dzieci na konieczność przestrzegania jego zapisów.

 

Ramowy plan obozu wygląda następująco:

1 sierpnia  wyjazd z Warszawy Centralnej pociągiem o godz. 6:00 (zbiórka o 5:30 najpóźniej), przyjazd do stacji Giżycko (przez Białystok) o godzinie 11:18. Przejazd autokarem z Giżycka do miejscowości Ryn i dotarcie na miejsce obozu koło godz. 12:00. Zakwaterowanie, obiad, po południu pierwsze zajęcia treningowe.

2 sierpnia - treningi do południa i po południu + inne zajęcia

3 sierpnia - treningi + zwiedzanie zamku Ryn

4 sierpnia - treningi do południa i po południu + inne zajęcia

5 sierpnia - treningi do południa i po południu + inne zajęcia

6 sierpnia - treningi + spływ Krutynią łodziami płaskodennymi/zwiedzanie parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie (dla tych , którzy nie pojada na spływ) – do spływu mogą też dołączyć rodzice jeżeli przyjadą.

7 sierpnia - treningi + wizyta w kościele dla chętnych + odwiedziny rodziców, dla tych którzy będą chcieli przyjechać i odwiedzić dzieci

8 sierpnia - treningi do południa i po południu + inne zajęcia

9 sierpnia - treningi do południa i po południu + inne zajęcia             

10 sierpnia - treningi + rejs statkiem po jeziorach Mazurskich

11 sierpnia - treningi do południa i po południu + inne zajęcia

12 sierpnia - treningi do południa, obiad koło godz. 12:00 i wyjazd autokarem do Giżycka. Przejazd z Giżycka (wyjazd pociągu o 15:33) do Warszawy Centralnej (przez Olsztyn). Planowany przyjazd pociągu na godz. 20:10.

 

Codziennie zapewnione jest pełne wyżywienie przygotowywane na miejscu, 4 posiłki dziennie. Woda i napoje przez cały czas obozu oraz na treningach.

Więcej szczegółów u Kierownika Obozu, którym jest trener Krzysztof Adamczyk, oraz u trenerów opiekunów/wychowawców obozowych.

 

Lista wszystkich opiekunów na obozie:

Kierownik Obozu: Krzysztof Adamczyk

Wychowawcy:

Roczniki 2001/2002  - Krzysztof Koc

Roczniki 2001/2002 Ryś Laski -€“ Krzysztof Kuciel

Rocznik 2003  - Krzysztof Adamczyk z pomocą innego trenera uzgodnionego z pozostałymi trenerami, który będzie wychowawcą

Roczniki 2004/2005  - Michał Brenner

Rocznik 2006  - Jacek Bąk

Roczniki 2006/2007/2008 Ryś Laski  - Kamil Brzozowski

Roczniki 2007/2008/2009  - Tomasz Świerczewski i Dominik Milewski

 

UBEZPIECZENIE WYJAZDU

NNW i OC są wykupione przez klub.

Ubezpieczenie od rezygnacji lub skrócenia uczestnictwa z powodu przypadków losowych. Do tej pory ubezpieczenie nie było potrzebne, gdyż cały czas były osoby na liście oczekujących. W miejsce osoby rezygnującej wchodziła osoba z listy oczekujących i odbywało się to bezkosztowo. Lista oczekujących właśnie się skończyła i nie ma już możliwości zwrotu kosztów przez klub, jeżeli ktoś nie będzie mógł pojechać i w tej chwili zrezygnuje. Całość wpłaconych środków przepadnie, chyba że samemu znajdzie się inną osobę w swoje miejsce. Dlatego wszystkim, którzy chcieliby się zabezpieczyć przed takim zdarzeniem polecamy wykupienie ubezpieczenia w towarzystwie ubezpieczeniowym.

 

Ze względu na małe zainteresowanie ubezpieczeniem nie wykupiliśmy polisy grupowej, jednak osoby zainteresowane taką formą zabezpieczenia mogą indywidualnie ubezpieczyć się np. w PZU (lub innym TU), powołując się w rozmowie z doradcą na klauzulę 11 z załącznika w linku poniżej. Koszty ubezpieczenia nie powinny przekroczyć 50 zł od jednego uczestnika i są zbliżone do kwot jakie płaci się w ubezpieczeniu grupowym.

Trzeba tylko dopełnić formalności ubezpieczenia takiego wyjazdu w ciągu trzech dni od podpisania umowy z organizatorem wypoczynku (czyli z UKS Dragon). Poniżej wszystkie szczegóły w linku do strony ubezpieczyciela.

 

OWU PZU WOJAŻER UBEZPIECZENIA REZYGNACJI Z UCZESTNICTWA LUB SKRÓCENIA UCZESTNICTWA W ZORGANIZOWANYM ODPOCZYNKU

https://www.pzu.pl/produkty/ubezpieczenie-wojazer

Wszystkie osoby zainteresowane ubezpieczeniem typu „wojażer” prosimy o przesłanie maila z prośbą o przygotowanie umowy na obóz na nasz klubowy adres mailowy: biuro@dragon.org.pl . Po przygotowaniu i podpisaniu umowy przekażemy informację o możliwości odebrania umowy. Od chwili podpisania umowy jest 3 dnia na podejście samemu do dowolnej placówki ubezpieczyciela i wykupienie ubezpieczenia.

 

Osobom, które wpłaciły wcześniej środki na konto obozowe na pokrycie kosztów ubezpieczenia, zostaną one zwrócone.

Serdecznie zapraszamy i pozdrawiamy,

Zarząd

UKS DRAGON

 

Poniżej galeria zdjęć z miejsca wypoczynku:

RYN-2016

Wyposazenie-uczestnika-obozu-letniego-ryn-2016-1.doc

Regulamin-obozu-sportowego-ryn-20016.doc

Karta-kwalifikacyjna-uczestnika-wypoczynku-ryn-2016.doc